Op de boerderij

Schooltijden

Wij werken met een continurooster. De tijden zijn als volgt:

Maandag 08.30-14.45
Dinsdag 08.30-14.45
Woensdag 08.30-12.15
Donderdag 08.30-14.45
Vrijdag 08.30-14.45

Hoe werkt het continurooster?

• U geeft uw kind een gezond tussendoortje mee voor de ochtendpauze en voor de lunch. Het eten voor de lunch leggen de kinderen in een krat in de klas. De krat wordt vervolgens in de koelkast gezet.

• Geef uw kind een theedoek mee. In alle groepen wordt er, vanuit hygiënisch oogpunt, vanaf de theedoek gegeten. Uiteraard wassen alle kinderen voor het eten de handen.

• Wanneer u uw kind laat overblijven, dan wordt uw kind tijdens het buitenspelen na de lunch begeleid door de pedagogisch medewerkers van opvangorganisatie ‘De Lange Keizer’. Hier staat een vergoeding van € 90,- per kind tegenover. Bij aanvang van het schooljaar ontvangt u hiervoor een factuur. U kunt zelf kiezen of u dit bedrag in één of meerdere termijnen voldoet.